Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

+regnar

ło jaki nalot dzieki!

btw. spoko galeria


dzieki


hehehe no troche nie trzyma skali


dzieki za miłe słowa!


dzieki


dzieki


dzieki za miłe słowo!


dzieki


dzieki


podziekował


dzieki


dzieki


Twoje prace sa po prostu niesamowite, za zazdroscia na nie patrze i zastanawiam sie czemu ja takich zdjec nie robie Brawo naprawde zacna mocna galeria!


dzienkufa


dzieks


dzieks
z postaciami u mnie dupa - anatomia kuleje ale za roboty wzialem sie powoli


thx


dzieki


no to dzieki tez


thx


dzieki


dzieki


Spoko luzik
najwazniejsze aby miec otwarta glowe na uwagi

Pozdr!


hej

z gory mowie nie czuje sie autorytetem zeby przekazywac jakas wiedze bo sam mam mizerna na ten temat ale powiem pod tym katek jak ja widze ta ostatnia Twoja prace. Wiec tak 3 screeny wrzuce:
1.
http://imageshack.us/a/img132/7186/kzlv.jpg (pierwsze wrazenie jakie mialem to ze samochod wygiety jest jak guma. I gdyby kola ustawic tak jak zrobiles samochod by nie pojechal
2. http://img12.imageshack.us/img12/6038/2ppd.jpg (tu sa linie zbiegu osi)
3. http://img820.imageshack.us/img820/8803/ye6a.jpg (a tu linie ktore tworza caly ksztalt bryly. I mimo ze czasem na sile probowalem naciagnac te czerwone linie to za chiny ludowe nie zbiegaja sie z zoltymi

Ja wiem ze mozesz mi udowodnic ze sie zbiegaja ale chodzi o to ze na pierwszy rzut oka widac ze cos jest nie tak. Ze bryla nie przekonuje. Nie tlumaczy jakie sa proporcje samochodu a to jest niezbedne przy tworzeniu konceptu zeby inzynierowie czy graficy 3D wiedzili czy przod samochodu kladzie sie ku ziemi czy to tylko skrot perspektywiczny (a tego bym unikal w koncepcie). Ponieze przyklady jak z rozych perspektyw zajebiscie dobrze koles ukazuje proporcje:

1.http://www.carbodydesign.com/media/2012/09/Perspective-Car-Design-Sketches-by-Scott-Robertson-02-720x591.jpg
2. http://digital-art-gallery.com/oid/56/1024x838_10456_Racer_sketches_2d_sci_fi_sport_car_picture_image_digital_art.jpg
3. http://robjensendesign.com/wp-content/uploads/scott-robertson1.jpg
4. http://4.bp.blogspot.com/_fDcG7sPEI7U/Sgr5qEGvj_I/AAAAAAAAEVc/Wecf8dyofmc/s400/400_2.jpg

a tu juz bardziej wysiedziane projekty:
1. http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/91/6a/af/916aaf5233a5c54421213ffc06dae983.jpg
2. http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c0/85/f4/c085f41e7f82f819af49cf62ae63334a.jpg

Ps na pocieszenie powiem ze ja do tej pory nie ogarnalem perspektywy, niestety nam grafikom bardzo latwo wytknac bledy bo widac je na pierwszy rzut oka i ludzkie oko przyzwyczaja sie do poprawnych perspektyw wiec tym latwiej jest mu wychwycic bledy. Dlatego lepiej jelsi grafik grafikowi wypomni blad niz pozniejszy klient

Pozdr


thx



1 2 3 4 5 6 ... 154 Następna strona
© 2001-2018 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt